צפו • כשהדיינים החדשים שרו 'התקווה' בבית הנשיא

"אנו שלמים מאוד עם בחירת הדיינים הללו, צעירים ומבוגרים שיהיו וירגישו את ביה"ד במשך שנים רבות"
יעקב גרודקה 7 Comment on צפו • כשהדיינים החדשים שרו 'התקווה' בבית הנשיא

הבוקר התקיים בבית הנשיא בירושלים טקס השבעת הדיינים החדשים לבית הדין הגדול, בנוכחות הרבנים הראשיים לישראל, נשיא המדינה, השר שטייניץ והשר דרעי • בסיום הטקס, הדיינים והאורחים שרו את המנון המדינה • צפו

"אנו שלמים מאוד עם בחירת הדיינים הללו, צעירים ומבוגרים שיהיו וירגישו את ביה"ד במשך שנים רבות"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הבוקר (ראשון) התקיים בבית הנשיא בירושלים טקס השבעת הדיינים החדשים לבית הדין הגדול, בנוכחות הרבנים הראשיים לישראל, הראשל"צ הגר"י יוסף, הגר"ד לאו, נשיא המדינה ראובן ריבלין, השר יובל שטייניץ והשר אריה דרעי.

הרב לאו אמר בדבריו כי "ראוי לשבח את השר שטייניץ שבא לקראתנו ופעל רבות להבין את בקשותינו. אני חושב שאהיה לפה לכל חבריי לוועדה, אנו שלמים מאוד עם בחירת הדיינים הללו, צעירים ומבוגרים שיהיו וירגישו את ביה"ד במשך שנים רבות. אני חוזר ומבקש, אנו זקוקים לדיינים רבים ברחבי הארץ ע"מ לטפל בפניות הרבות שמגיעות לבתי הדין".

השר שטייניץ ששימש כיו"ר הועדה שמינתה את הדיינים אמר באירוע כי "תשע שנים של בצורת שלא מונה דיין אחד לבית הדין הרבני הגדול הגיעו לסיומן, לביה"ד מונו 10 דיינים חדשים, והכל בשיתו"פ עם הרבנים הראשיים ולמרות חילוקי הדעות". לדבריו, "למרות הצורך להגיע לאיזון בין כל הזרמים במגזרים השונים הצלחנו להתגבר ע"כ ולמנות את הגיינים, בעיקר בזכות ההחלטה שלנו שבל מקרה אנו ממנים דיינים, וכך היה".

בסיום הטקס, הדיינים והאורחים שרו את המנון המדינה – התקווה, צפו.



7 תגובות

מיין תגובות
  1. 7

    לא רואים שום דיין חרדי שר, אדרבה, הם נראים נבוכים קצת מהשיר
    שנשיא המדינה יחד עם אי מי שרים להם כמו גננת בגן!

  2. 6

    די לקיצוניות אין שום בעיה לשיר את לא צריך ליחס לזה חשיבות

  3. 4

    תהילה א:למה גזענים מה הבעיה בשיר הזה
    מההההההההההההה??

  4. 3

    נו עזבו אתכם , פעם היה סיפור שמרן רבינו עובדיה יוסף ועוד רב נראה [חכם בן ציון אבא שאול] באירוע ממשלתי ממלכתי ושרו בו את התקווה ומרן קם [קידוש השם] והרב שנכח גם שם לב שמרן ממלמל שנגמר הטקס הנ"ל שאל מיד הרב את מרן מה אמרת בזמן שהיינו מעומדים ,מה ראוי לשיר שיר כזה? מיד השיב לו מרן מה נראה לך ששרתי שיר אמרתי בכונה עלינו לשבח אז באמת אתם חושבים שהרבנים שרו את זה נראה לכם שהם יודעים בכלל מה מילות השיר [90%] שלא אז על מה ההפלספויות האלו?

  5. 2

    תהילה יקירה
    ממליצה לך להעמיק בנושא..
    זה שיר שמבטא כפירה ואכ"מ וד"ל

  6. 1

    מעניין שבחרו דוקא שיר של בני פרידמן יש תיקווה